Masuri de prevenire

POLITICA NOASTRA- MASURI DE PREVENIRE (COVID-19)

 

Sanatatea oaspetilor si a membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate a Hotelului Ramada Sibiu.

Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experiente de neuitat, la cele mai inalte standarde ale ospitalitatii in conditii de siguranta.

 

Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel, am implementat urmatoarele masuri de preventie:

Ramada Hotel by Wyndham, Sibiu, a obținut certificarea „SAFE GUARD by Bureau Veritas

  • Bureau Veritas România a certificat, in luna noiembrie 2020, Ramada Hotel by Wyndham- Sibiu, în conformitate cu cele mai bune practici de prevenție a infecției cu noul Coronavirus. Ramada Hotel by Wyndham devine astfel primul hotel din Sibiu aparținând lanțului internațional Ramada, care obține certificarea „SAFE GUARD”.
  • Eticheta „SAFE GUARD” se acordă după un audit care verifică faptul că în locațiile respective au fost atinse standardele de siguranță și se implementează protocoalele de igienă adecvate, conformitatea cu normele legale precum și respectarea celor mai bune practici în prevenția Covid-19.
  • Clienții din întreaga lume pot confirma, pe un site dedicat, înainte de a-și rezerva următorul sejur, că un hotel sau restaurant a fost certificat de către Bureau Veritas și etichetat „SAFE GUARD”.
  • Compania Bureau Veritas, lider mondial în testare, inspecție și certificare, a lucrat cu echipe de medici și epidemiologi cu reputație internațională pentru dezvoltarea acestui standard care cuprinde norme și proceduri legale de siguranță precum și protocoale suplimentare de curățenie și dezinfecție. Acest ghid operațional este pus la dispoziția tuturor părților interesate, astfel ca să le permită să aplice cu rigurozitate recomandările autorităților (OMS, Ministerul Sănătății etc), atât în spațiile de servicii pentru oaspeți, cât și în cele de birouri și catering.

 

Echipa Ramada Sibiu:

  • Toti managerii departamentelor operationale ale hotelului sunt instruiti si raspund de monitorizarea permanenta a respectarii masurilor de preventie implementate (s-au creat proceduri interne de lucru care au ca si scop reducerea la minimum a oricarui risc de infectare cu Covid 19);
  • Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat toate masurile necesare, la primele semne de imbolnavire. Intregului personal al hotelului i se va lua temperatura la inceperea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare;
  • tuturor angajatilor li s-au pus la dispozitie materiale de protectie si solutii de dezinfectare.

Solutii dezinfectante:

  • Dezinfectarea veselei si a tuturor suprafetelor se va efectua periodic cu produse profesionale aprobate de Ministerul Sanatatii (inclusiv holuri, lifturi, manere de usa, receptia si salile de conferinte/intalniri, toalete publice etc.);
  • In toate spatiile publice au fost puse la dispozitia oaspetilor dispozitive cu solutie dezinfectanta de maini: toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la receptie, la intrarea in restaurant si in zona Event center.

Receptie si check in:

  • In zona receptiei au fost pozitionati stalpi si au fost lipite marcaje pe podea care sa asigure distanta de siguranta intre oaspeti;
  • Check-in-ul va fi facut intr-un timp cat mai scurt, prin colectarea informatiilor necesare pentru inregistrare
  • Cardurile de acces in camera sunt dezinfectate;
  • In cazul in care oaspetele nu are masca de protectie i se va oferi din partea hotelului, free;
  • Obligativitatea tuturor oaspetilor de a completa formulare, prin care declara pe propria raspundere ca au o stare de sanatate buna si ca nu au calatorit in zonele afectate de COVID-19 in ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail).

Camere:

  • Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Dupa pregatirea si dezinfectarea fiecarei camere, pe usa de acces in camera se va lipi un sticker sigiliu care ofera garantia sigurantei camerei;
  • Din camere au fost scoase toate materialele printabile (room guest directory, bloc notes, pix, meniu restaurant, meniu minibar etc) si au fost create QR code-uri printate pe cardurile de acces. Fiecare oaspete va putea scana acest cod care ii va permite sa vizualizeze pe smartphone-ul personal continutul si preturile meniului a la carte, minibarului, room service-ului;
  • Fiecare oaspete va gasi in camera halatul ambalat individual si sigilat.

Restaurant:

  • Vom continua sa adaptam serviciile de alimentatie in conformitate cu recomandarile autoritatilor privind siguranta alimentara si distanta intre oaspeti.

 

Respectand impreuna conditiile de siguranta vom trece in curand la normalitatea dorita de fiecare dintre noi.

 

Va stam la dispozitie in cazul in care aveti nevoie de punerea in aplicare a unor masuri suplimentare pentru a va simti in siguranta pe perioada sederii dumneavoastra  in incinta Hotelului Ramada Sibiu.

 

Management Hotel Ramada Sibiu